2012. augusztus 17., péntek

34. fejezet

Sziasztok!

Még egyszer elnézéseteket kérem emiatt a kis késés miatt. Remélem, hogy mindenkinek kellemesen és sok pihenéssel telik a nyár. Élvezzétek ki a még hátralévő heteket! :)
A bloggal kapcsolatosan néhány apró újítás. Az egyik, hogy felkerült egy Fejezetek névre hallgató menüpont, ahonnan egyszerűen el tudjátok érni a fent lévő részeket két kattintással. A másik, hogy az eddig kapott díjakat is egy hasonló oldalra helyeztem át, Díjak. Igyekszem eleget tenni a feltételeknek, a kérdéseket megválaszolom és ha kell írok infókat rólam vagy a blogról :) Nagyon örülök neki, hogy gondoltok rám, eszméletlen jól esik, de ha nem haragszotok meg érte, nem adnám tovább. Angel, itt is szeretném megköszönni a legújabb díjat, amit tőled kaptam! Adadel köszönöm a kommentedet, öröm olvasni a soraidat! Tartsd meg ezt a jó szokásodat, kérlek ;)
A képeknél már megtaláljátok a 34. fejezethez kapcsolódó képeket, többek között Nora ruháját is megleshetitek :)
A következő részt illetően, fogalmam sincs, hogy mikor kerül fel, jövő héten nem leszek itthon, de megpróbálok írni és frisselni is. Figyeljétek a facebookos bejegyzéseket, ott tájékoztatlak majd titeket :)
A mai részről előjáróban nem mondanék semmit. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket és írtok véleményt róla :)
Na de nem is szaporítom tovább a szót!
Kellemes olvasást!
puszi, Csillu




„Senki sem képes arra, hogy visszamenjen az időben és ismét elkezdje a történetét,
de bárki újrakezdheti ma, és teremthet egy új befejezést.”


34. fejezet


- Én? – kérdezett vissza meglepetten, s közben a keze is megállt a mozdulatban félúton a szájához.
- Igen. Emlékszel, mikor nagyon összevesztem veled, mert kutattál anyukád dolgai között és ráakadtál egy általam írt fogalmazásra?
- Persze, azt nem lehet elfelejteni. Az igazat megvallva, a mai napig nem értem azt a heves reakciót, amit kiváltott belőled ez az információ. – töprengett el.
- Most nem is azon van a lényeg. Tudod, utána sokáig gondolkodtam azon, amit mondtál. Egyre többet kezdtem írogatni mindenféle történeteket csak úgy a magam szórakoztatására. Kezdett megszületni bennem az elhatározás, hogy a későbbiekben szívesen foglalkoznék ezzel. Már olyan középiskolába jártam, ahol volt humán tagozat. Aztán amikor eljött az idő, hogy egyetemet válasszak, nem is volt kérdéses, hogy az NYU-ra fogok jelentkezni.
- Miért nem újságírás?
- Nem szeretem, nem megy olyan jól. Egy saját történetnél nincsenek korlátok, szabadon tudom engedni a fantáziámat, egy olyan világot teremthetek, amilyet én szeretnék. Viszont, ha egy cikket kellett megírnom, mindig feszélyezve éreztem magamat és ez meglátszott az írásomon is.
- Érdekes megközelítés. – gondolkodott el Chace is.
- Te nem bánod, hogy feladtad az egyetemet a színészkedés miatt? – kérdeztem komolyan.
- Nehéz volt meghozni ezt a döntést, de nem. Rengeteg olyan dolgot kaptam ez által a lehetőség által az elmúlt években, amit talán sohasem tapasztalhattam volna meg. Úgyhogy csak hálás lehetek a szüleimnek, hogy bíztattak és mindig támogattak. Különben is, újságíró még akár húsz év múlva is lehetek, színész viszont nem. – mosolyodott el, miközben a szemembe nézett.


- Na, hogy áll? – hallottam meg Nora izgatott hangját, mely visszarántott a valóságba.
A tekintetemet végigfutattam rajta, majd egy kis hatásszünet után megszólaltam.
- Gyönyörű vagy! – a tört fehér ruha egészen a combjáig szorosan követte a teste vonalát és csak onnantól kezdett el az alja felé szélesedni. Ugyan nem díszítették gyöngyök, mégis a rajta lévő húzások nagyszerűvé tették.
- Egyszerűen imádom. – nézegette magát a tükörben, miközben végigsimított a ruhán.
- Egy pillanat! – mondta Evelin, majd elviharzott egyedül hagyva minket.
Pár perc múlva már vissza is tért egyik kezében egy fátyollal, másikban egy tiarával. Nora kontyba fonta ma a haját, így Evelin könnyen bele tudta tűzni őket.
A fátyol szegélyén szép virágminta futott végig, a tiara pedig aranyozott volt kis kristálykövekkel díszítve, melyek ugyanúgy virág alakzatban helyezkedtek el.
- Tökéletes! – szólaltunk meg majdnem egyszerre mind a hárman.
Időközben érkezett egy nálunk pár évvel idősebb lány egy kislány és – feltehetőleg – a kicsi anyukája társaságában.
Amíg Nora visszaöltözött beszélgetésbe elegyedtem velük. Hamar kiderült, hogy a menyasszony, akit a testvére és a keresztlánya kísérte el, azért jött, hogy Jessicanak – mint megtudtam a kislány nevét – kiválasszák a ruháját, amelyet az oltár elé vezető úton fog viselni, miközben szórja a virágszirmokat a menyasszony előtt. Jessica egy nagyon aranyos, barátságos és roppant kíváncsi teremtés.
Amíg meg nem keresték a neki szánt ruhát, a legkülönbözőbb kérdésekkel bombázott. Az anyukája már másodszor szólt rá, hogy menjen felpróbálni a ruhát, de ő addig nem volt hajlandó elmozdulni, amíg meg nem kapta válaszát a legutóbbi kérdésre. Aztán mielőtt ott hagyott volna, megkért, hogy várjam meg, míg felöltözik és nézzem meg a ruháját. Nevetve bólintottam, az arcán megjelenő könyörgő kifejezés láttán képtelen lettem volna nemet mondani.
Pár perccel később egy bokáig érő fehér ruhában haladt felénk, melynek a vállpántja olíva zöld selyemből készült és három fehér virág díszítette – egy középen és egy-egy a két szélén. Ugyan ilyen színű virágok voltak megtalálhatóak a szoknya alsó felén, a legalján pedig, mint egy szegély szintén zöld apró virágok. Jessica kezében még egy fehér masnis kis kosár díszelgett.
- Hű, de csinos valaki. – sétáltam oda hozzá és leguggoltam elé.
- Szerinted tényleg az vagyok? – pislogott rám nagy szemeivel.
- Persze. Miért neked nem tetszik? – érdeklődtem, miközben szembefordítottam a tükörrel.
Csak állt és méregette magát, majd hosszas hallgatás után megszólalt.
- De. – ajkai hatalmas mosolyra húzódtak, aztán felém fordult és az ölembe ugrott.
Mosolyogva karoltam át apró kis testét. Fejét a nyakamba fúrva szorított.
Miután nagy nehezen elszakadtunk egymástól, elköszöntem tőle, mert már Nora is végzett.
- Mehetünk. – indultam meg barátnőm felé, aki eddig vigyorogva, csendben figyelte az eseményeket.
- Aranyosak voltatok együtt. – jegyezte meg, miután kiléptünk az üzletből.
Az idő már jócskán dél felé járt, így következő utunk a kedvenc éttermünkbe vezetett.
Miután helyet foglaltunk kértünk két kólát és az étlapba mélyedtünk. Mikor az italunk megérkezett leadtuk a rendelést is.
- Na és mihez fogsz kezdeni most? – érdeklődött barátnőm, miközben belekortyolt az üdítőjébe.
- Mire gondolsz?
- Pihensz vagy…  - hagyta félbe a mondatát.
- A legfontosabb most, hogy rendbe hozzam a kapcsolatomat Chaceszel. Szerencsére eddig egész jó úton haladunk. – mosolyodtam el. – Ami a munkát illeti, vannak már kósza ötleteim, sőt hoztam is neked egy részletet. Más, mint amiket eddig írtam, kíváncsi vagyok a véleményedre. – kezdtem keresgélni a táskámban, majd az asztalra helyeztem egy lapot.
- Ide vele! – kapott érte és mielőtt megszólalhattam volna, már bele is mélyedt.


A mellettem kényelmesen elnyúló testet figyeltem. A fedetlen mellkasának gyors hullámzása egy elégedett mosolyt csalt az arcomra. Kezeimet a tarkómon összefűzve feküdtem az ágyon.
Pár perc múlva egy puszit nyomott a számra, majd felkelt.
- Nem maradsz? – érdeklődtem látva, hogy a vörös koktélruhájáért nyúl.
- Nem.
- Hova ez a nagy sietség? Időnk, mint a tenger.
- Te lehet, hogy ráérsz, de nekem még be kell pakolnom, kora este indul a gépem. – vetette oda, miközben fél pár magas sarkúját kereste.
Lázasan kutattam az agyamban valami információ morzsa után, de nem ugrott be semmilyen utazás, amit említett volna, hogy a napokban esedékes, így rákérdeztem.
- Hova is mész?
- New York. – vágta hozzám a város nevét, s közben folytatta az öltözködést.
- Mikor jössz? – hangom közömbösen csengett és biztosra vettem, hogy az arcomról sem tud leolvasni semmilyen érzelmet.
- Nem jövök vissza.
- És erről mikor akartál szólni? – érdeklődtem kíváncsian és a könyökömön támaszkodva szemléltem, ahogy kecses lábaira bűvészkedi azt a monstrumot.
- Most. – jelentette ki nemes egyszerűséggel. – Édes, nem tudom, mit vagy úgy meglepve. – csóválta meg a fejét, miközben az arcomat mustrálta – Tudhatnád már… két hónapja tengetem itt a napjaimat, ideje tovább állnom.
Hitetlenkedve néztem rá. Elképesztő, hogy ez a nő minden egyes alkalommal meg tud lepni. Úgy gondoltam, hogy ennyi együtt töltött nap, éjszaka alatt sikerült őt kiismernem, de úgy látszik, mégsem…
- Rendben. – magamhoz rántottam még egy heves csókra, majd elengedve felkeltem az ágyról és a fürdő felé vettem az irányt. Az ajtóból még hátranéztem, s mosolyogva odaszóltam neki. – Jó utat! Majd jelentkezz, ha újra a városban vagy.
- Kösz. Feltétlen. – nevetett fel – Héj! – hallottam meg a hangját, amint elfordultam – Öröm volt megismerkedni veled. – kacsintott rám.
Megráztam a fejem, majd otthagytam a hálóban.
Azóta napok teltek el.
Egyfajta tompultság uralkodott el rajtam.
Mióta elment csak a munkámmal foglalkoztam. Nem jártam el a haverokkal sörözni, sőt bulizni sem voltam már egy ideje. Nem vágytam egyetlen nő társaságára sem.
A tompultság rátelepedett az érzékeimre, az egész olyan volt, mintha egy burokban éltem volna.
Aztán egyik este a zuhany alatt állva eszembe jutottak az együtt töltött kellemes pillanatok.
Furcsa érzés hatalmasodott el rajtam, olyan, melyet eddig egyetlen nő sem váltott ki belőlem. Hiányzott.
Miközben a meleg víz zuhogott rám, rá kellett jönnöm, hogy ezúttal minden más volt, mint eddig. Változott a felállás, s erre csak a távozása után jöttem rá.
Most Ő játszott velem. Most nekem fájt. Fájt, hogy nincs mellettem, hogy nem érezhetem a teste melegét és bódító illatát. De nem csak kielégítetlenségem miatt produkáltam ezeket a tüneteket. Hiányzott a mosolya, a közös beszélgetések is. Talán, mert beleszerettem… Igen, azt hiszem ez az oka.
Sohasem hittem, hogy játékosból én is egyszer játékszer lehetek… Eddig mindenkivel csak játszadoztam, csak szórakoztam, kinevettem a szerelmet. Mígnem engem is megsebzett.
Fordult a kocka. Most Ő a játékos, Ő játszik velem.
Azt hiszem, megérdemeltem azért, amit másokkal tettem. De akkor is nagyon fáj.
Szeretem Őt. Akármit is tettem másokkal, ez most más. S Ő egy ugyanolyan önző csábító, mint én vagyok.
Talán ezért szerettem bele, mert olyan, mint én. Csak Ő jobban játszik nálam.
Ő engem is legyőzött.
Engem is…


Nora felnézett a papírból és hosszasan hallgatott, miközben meredten nézett maga elé.
Egyre türelmetlenebb kezdtem lenni, de visszafogtam magam és néma csöndben vártam.
Nem sokkal később láttam, hogy szólásra nyitja a száját.
- Meglepett, hogy férfi szemszögből írtál. – kezdte – De nagyon hitelesnek tűnik. – mosolyodott el, miközben rám emelte tekintetét - Érdekes ez a két karakter, sokat ki lehetne hozni belőlük. Könyv? – nézett rám felvont szemöldökkel.
- Még nem vagyok biztos benne. – vontam vállat – Kicsit még agyalok rajta, és ha sikerül egy élvezhető kerek történetet kiépítenem köré, akkor nekiállok megírni, aztán majd meglátjuk, hogy megy.
Rövid ötletelésbe kezdtünk, melynek a következménye nem az lett, mint általában szokott lenni. Nem kaptam kedvet ahhoz, hogy azon nyomban leüljek és írjak, hanem elkezdtem kiábrándulni belőle, így úgy döntöttem, egyelőre tényleg hanyagolom egy kicsit az írást.
Az ebédünk elfogyasztása után folyattuk sétánkat az ötödik sugárút üzleteinek kirakatai előtt. Bár inkább én gondolataimba mélyedve ballagtam barátnőm mellett és gyakrabban néztem a talpam alatt elterülő burkolatot. Így történhetett meg az is, hogy neki mentem valakinek.
Fel sem pillantva kezdtem szabadkozni és indultam volna tovább, mikor az illető megszólalt.
- Szép, mondhatom! Hát illik ilyet csinálni? – ugyan hangja megrovón csengett, ajkain mosoly terült el.
- Hagyd, percek óta magyarázok neki és semmit nem reagált. Biztos megint magával ragadták a gondolatai. – közölte Nora nevetve Bennel.
- Bocsi. – motyogtam zavartan, majd futólag megöleltem.
Mivel nem akadt jobb dolga, csatlakozott hozzánk, így már hárman szeltük New York utcáit. Továbbra is némaságba burkolóztam, s kérdéseikre csak szűkszavúan válaszolgattam. Aztán megszólalt Nora telefonja, így megálltunk egy kicsit.
Ben maga felé fordított és kíváncsi tekintettel pásztázta végig egész arcomat.
- Mi a baj? – érdeklődött.
- Semmi. – ráztam meg a fejem.
- Carrie! – tekintete fogva tartotta enyémet, és igyekezett arra sarkallni, hogy beszéljek.
Csak egy probléma volt, én sem tudtam, hogy mi ütött belém. Hiszen egészen addig semmi probléma nem volt, amíg be nem ültünk az étterembe…
Éppen szólásra nyitottam a számat, mikor Nora lépett oda hozzám, hogy neki most be kell ugrania az irodába. Szabadkozott egy ideig, de sikerült megnyugtatnom, így miután elköszönt, sietős léptekkel indult el, hogy taxit fogjon magának, amivel el tudja vitetni magát a Random househoz.
- Van valami programod? – fordult felém Ben.
- Háromkor találkozom Chaceszel a kórház előtt, de addig ráérek. – feleltem.
- Gyere, sétálunk addig egyet és beszélgetünk. – nyújtotta felém a kezét.
Belé karoltam és úgy haladtunk tovább, míg nem találtunk egy árnyékos helyet, ahová le tudtunk ülni.
- Hallgatlak! – fordult felém teljes testével.
- Fogalmam sincs, mi ütött belém. – vontam vállat – Egyszerűen csak össze-vissza kavarognak a gondolataim. Úgy néz ki, hogy végre rendeződni látszik az életem, de néha úgy érzem, bennem teljes káosz uralkodik. Nem tudom, talán jó lenne pár nap magány, de nem akarok elmenekülni sem a rám váró megpróbáltatások elől. – sóhajtottam, s fejemet lehajtva meredtem a semmibe.
- Héj, nem ér keseregni, rendben? – nyúlt az állam alá, hogy szemeimbe tudjon nézni – Most mondtad, hogy jól alakulnak a dolgok. Aggodalomra semmi ok. Csak légy egy kicsit türelmes és újra lépni fog.
- Csak… csak nem biztos, hogy én azt akarom is. – suttogtam – Újra felépítjük a kapcsolatunkat kemény munkával. Mi van, ha mégsem működne közöttünk? Én… nem bírnám elviselni, ha még egyszer el kéne veszítenem őt. – nyögtem ki, ami már egy jó ideje nyomta a szívemet, s fejemet a vállára hajtottam, miközben szemeimet szorosan lehunytam.
- Nem hiszem, hogy ettől kéne tartanod. – mondta, miközben átkarolt, majd egy kisebb hezitálás után szólalt csak meg – Ezt most ne vedd sértésnek, de túl sokat aggodalmaskodsz mostanában. Komolyan, élvezd, hogy vele lehetsz, élj egy kicsit a jelennek és felejtsd el a múltat és a jövőt! Ne tervezgesd előre az életed, hagyd, hogy magától alakuljon. Ne keresgélj tökéletes pasi után, hagyd, hogy ő találjon rád. Az élet olyan egyszerű, a dolgok épp csak annyira komplikáltak, mint amilyenné tesszük őket.
Rá kellett jönnöm, hogy mint oly sokszor, most is igaza van.
Csak magammal szúrok ki, hogy folyton találok valami általam problémának elkeresztelt apróságot, amin aztán napokig rágódok. Holott tisztában vagyok vele, hogy az idő valójában felbecsülhetetlen értékű. Az ember nem birtokolhatja azt, viszont kihasználhatja. De ha egyszer elvesztegeti, soha többé nem kaphatja vissza azokat a perceket.
Meg kell fogadnom Ben tanácsát és csak a jelennek élni és kiélvezni minden egyes apró örömöt, mert tudom, hogy majd azoknak a boldogan megélt pillanatoknak az emléke fog segíteni túllendülni a nehéz időkön is.
- Mióta vagy te ennyire érett? – érdeklődtem tőle vigyorogva.
- Hát valamikor be kell nőni az ember feje lágyának. – nevette el magát – Főleg, ha komoly kapcsolatot szeretne. – mondta és olyat láttam rajta, amit az elmúlt tizenhárom év során – mióta ismerem – még soha. Ben elpirult. Alig akartam hinni a szemeimnek, de tényleg így volt.
- Miről maradtam le? – kérdeztem kíváncsiságtól csillogó szemekkel.
- Sorellel úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk együtt. – nézett rám hatalmas mosollyal az arcán - Tudod, soha sem gondoltam úgy magamra, mint valami nagy macsóra vagy hasonló, de ismersz, tudod, milyen voltam. Sosem volt igazán komoly kapcsolatom, mert nem is vágytam rá. De Sorel más. Az elmúlt hónapok alatt sikerült teljesen megismernem és magával ragadott a személyisége. Úgy érzem, szükségem van rá és… - az arca egyre pirosabbá vált, s mindemellett boldog kifejezés ült rajta.
- És? – faggattam, mert úgy láttam nem igazán akarja folytatni.
- Hallottad már azt a mondást, miszerint mindannyian keresünk valakit, egy különleges személyt, aki majd megadja azt, ami hiányzik az életünkből. Valakit, aki képes társaságot nyújtani, vagy segítséget, vagy biztonságot, és néha ha nagyon keressük, megtaláljuk azt, aki képes mindhármat nyújtani. Én úgy érzem, hogy számomra Sorel ez a személy.
Meglepetten figyeltem, ahogy hevesen gesztikulálva magyaráz nekem, komolyan alig ismerek rá. Épp szólásra nyitottam volna a számat, mikor újra megszólalt.
- Mielőtt rákérdeznél, igen, úgy érzem, szeretem!
- Örülök, hogy végre boldog vagy és remélem ez tényleg nem csak egy múló szeszély. – mondtam, miközben átöleltem.
Nem sokkal később úgy döntöttünk, hogy ideje a kórház felé venni az irányt. Kényelmes tempóban haladtunk, s közben sok téma szóba került. Többek között persze Chace és a közös beszélgetéseink is. Itt egy kicsit le is ragadtunk és kiveséztük a dolgokat. Abba is beavattam Bent, hogy végre tisztában vagyok az érzéseimmel, úgyhogy innentől kezdve a dolog nem rajtam múlik. Ekkor egy halvány mosoly futott végig az arcán, de mikor rákérdeztem, hogy mi az, csak tagadólag megrázta a fejét. Nem volt kedvem addig faggatni, míg be nem adja a derekát, – túlságosan kitartó ilyen téren – így ráhagytam a dolgot.
- Csörögsz. – közölte velem, mikor megálltunk a kórház előtt.
- Tényleg. Egy pillanat, ezt fel kell vennem.
- Csak nyugodtan.
- Szia Ivy, valami baj van? – szóltam bele, miután megnyomtam a hívás fogad gombot. – Biztos, hogy senki sem ér rá? … Értem… Elhalasztani nem lehet?... Oh, akkor persze, hogy nem… - közben kinyílt a kórház ajtaja és Chace bicegett ki rajta, s amint meglátott minket, elmosolyodott - Oké, csak nyugalom. Van egy ismerősöm, megpróbálom megbeszélni vele… Hívlak később, rendben?
Miután leraktam a telefont, üdvözöltem Chacet, aztán újra Ben felé fordultam.
- Ben! – szólaltam meg, s könyörgően néztem rá – Tisztában vagyok vele, hogy mi a véleményed erről, emiatt nem is kérnélek meg rá, de vészhelyzet van a Magic Fashionnél. Csak te tudsz segíteni! – pislogtam rá nagyokat, miközben az figyeltem, hogy szalad ráncba a homloka a másodperc töredéke alatt. 


4 megjegyzés:

  1. Sziaa, Csillu! :)

    Telhetetlen vagyok! Olyan kevésnek tűnt ez a fejezet, pedig tudom, hogy nem volt az, de én még többet szeretnék. :$
    Nora ruhája egyszerűen fantasztikusan néz ki, biztosan káprázatos lesz. Kíváncsi vagyok, hogy ez az egész esküvő, és az előtte lévő elintézendő teendők, hogyan fognak alakulni. :)
    Jessica, egy tündéri kislány, és felkeltette bennem az érdeklődést, hogy vajon neki lesz-e még szerepe? Hiszen minden indokkal van... vagyis majd kiderül. :D
    Még az elején Carrie és Chace beszélgetésben Caro válasza nem csak a srácot lepte meg, hanem engem is, és nagyon remélem, hogy erre még vissza fogunk térni, mert kíváncsi vagyok arra, hogy miért kapta fel a vizet anno a lány. :D
    Aranyosak együtt, még akkor is, ha egyelőre csak barátok. :)
    Az új története érdekesnek hangzik, és hm... kíváncsi vagyok, hogy végül is nekiáll-e vagy sem.
    Találkoztunk Ben barátunkkal, hogy én mennyire bírom ezt a gyereket! Szurkolok neki, hogy jól alakuljon Sorellel. Örülök, hogy megkérdezte, hogy mi bántja gyerekkori barátját... Teljesen megértem a lány érzéseit, és csak azt remélem, hogy mer majd kockáztatni. :)
    Most csak ennyi tellett tőlem, de még a befejezés hátra van...
    Olyan bajt szimatolok, ami mindenki másnak vicces lesz, kivéve a szóban forgó srácnak. Kíváncsi vagyok mégis mit kell csinálnia... vajon modellt állni? Huhúúú, ez jó lesz, remélem Caro és Chris is elkíséri őt. :DD
    Nagyon várom a folytatást, és tényleg imádtam, és még többet szeretnék! *-*
    Puszillak♥, adadel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága :)

      Hát akkor azonos cipőben vagyunk, én a te fejezeteiddel vagyok mindig így ;)
      Mint ahogy azt a fejezetben írtam, fontos szerepe lesz az esküvőn Carrienek :) Vajon mi lehet az? :D Így biztos, hogy sok rész lesz még, amiben hírt kaptok egy- egy előkészületről :)
      Oké, ezt a fejembe vésem és majd igyekszem belecsempészni valamelyik fejezetbe valahogy azt a fogalmazást, vagy kitérek rá :)
      Picit tartottam tőle, hogy reagáltok majd arra a részletre, talán picit merész húzás volt, hogy Carrie ilyet írjon, de nem látom a heves tiltakozást, szóval... :D Idővel pedig az is kiderül majd, hogy nekiáll-e vagy sem.
      ;) Ben tényleg imádni való :) szeretem írni azokat a részeket, amikben benne van :D
      Igazán? o.O Hát lehet, hogy csalni fog a szimatod ;) majd meglátjuk, hogy mennyire lesz baj Ben számára ez a probléma vagy mennyire fogja élvezni :)) Egyébként te vagy a harmadik, aki a modellkedésre tippel. Ennyire kiszámítható lennék?! Nem hiszem :P
      Ígérem igyekszem a folytatással :)
      Puszi ♥♥

      Törlés
  2. Sziaaaa!!

    Ismét itthon vagyok és bepótoltam a hosszú lemaradásomat. :D
    Annyira jó volt, nagyon bejött. :D
    Annyira örülök, hogy Chase nem zárta ki teljesen Carot. :D
    Jajj, folytasd!!!!!! Gyorsan gyorsan, mert pótolnom kell a nyarat és még többet akarok. :P

    Sok sikert és ihletet a folytatáshoz!

    pussz
    Livi ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Hát akkor üdv újra itt :) Örülök, hogy tetszettek a részek. Ígérem, igyekszem a következő résszel, már nem kell sokat várnod ;)
      Köszönöm!♥ :)

      puszi

      Törlés