2011. augusztus 27., szombat

Közérdekű információk & Díjak :)

Sziasztok!


Három napig nem voltam és zajlanak az események a blog környékén :)


Először szeretném kezdeni egy kis közérdekű közleménnyel. Mint ahogy azt mindenki tudja, jövő héttől suli - nekem sajnos már szerdán - ez a blogot csak kisebb mértékben érinti.
A friss fejezetek ugyanúgy pénteken fognak felkerülni, viszont az előzeteseket nem fogom tudni felrakni hét közben. Idén leszek végzős és rengeteg időmet el fogja venni a suli, nem hiszem hogy arra lesz energiám, hogy gép elő üljek. Így arra a döntésre jutottam, hogy vasárnaponként rakom fel a részleteket és akkor olvassátok el, amikor szeretnétek! :) A rendszeres frissekkel azt hiszem nem lesz gond. Ugyan jelenleg még csak a 11. fejezetet írom, de jövő héten próbálok még egy kis előnyt kovácsolni magamnak, hogy amiatt, hogy nincs befejezve, ne kelljen még többet várnotok egy- egy részre.


Rátérek a másik dologra, ami miatt ez a bejegyzés íródott.


Hatalmas köszönettel tartozom MyDreamnek és Biának, hogy megkaptam tőlük a következő díjat:


Valamint ismételten MyDreamnek a következőért:





Ha nem gond, akkor azt a hét dolgot én most egybe vegyíteném :)


1) Imádom New Yorkot, egyik nagy álmom eljutni oda és talán ott is élni :) ki tudja, talán egyszer megvalósul :)


2) Veszprémi lévén mindenem a kézilabda (ahogy az a 3. fejezetből ki is derül :) ) kedvenc csapatom az Mkb Veszprém (mily meglepő :D ) kedvenc játékosom pedig: Iváncsik Tamás :))


3) Öt évig én is kézilabdáztam, de aztán végül idő hiánya miatt abba kellett hagynom.


4) Ha jobban belegondolok az Alkonyat hatására kezdtem el rengeteget olvasni és tulajdonképpen írni is. Ennek köszönhetően kezdtem el blogolni, az Igaz szerelem egyik főszereplője pedig Rob volt, a történetet először egyedül, majd barátnőmmel közösen írtam.


5) Szívesen dolgoznék egy Könyv kiadónál, mint szerkesztő.


6) Kedvenc sorozatom: Gossip girl :) Kedvenc színész pedig Chace Crawford


7) A zene terén szinte "mindenevő" vagyok, de leginkább a hangulatomtól függ, hogy épp mit hallgatok.


A hét személy, akinek szeretném tovább adni a díjakat, pedig a következők:



  Mindenkinek mind a két díjat küldöm, mert mindegyik történet fantasztikus! :)
Szabályok:
1) Tedd ki a logót a blogodra!
2) Köszönd meg a díjat akitől kaptad!
3) Írj magadról hét dolgot!
4) Küldd tovább hét embernek!
5) Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

 Ui.: Még ma este megpróbálom feltenni a következő fejezetet! :)


Puszi, Csillu

2 megjegyzés:

  1. Szia Csillu!

    Köszönöm szépen. Amint lesz idő kiteszem és elegetteszek a feltételeknek is. :)
    És olvasom, hogy Veszprémben laksz. WOW
    Holnap megyek Veszprémbe, ugyanis ott fogok egyetemre járni, koleszos leszek. :))))
    Egyszer talán összefuthatnánk.
    Még egyszer köszi.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Hát egész pontosan Almádiban lakok, de Veszprémbe járok suliba, szóval ott több időt töltök :)
    Wáów, komolyan?! Azt tök jó! Feltétlenül! Majd megbeszéljük, hogy mikor lesz jó :) Remélem, hogy tetszik majd a város az egyetem na meg a kolesz is! :D

    Igazán nincs mit! :)

    puszii

    VálaszTörlés